Wednesday 19 December 2012

19.12.2012

hello...ary nie kenneth mok kongsi kat korang apa yg special ary nie...hehehheee...

first sekali..pg tadi,tyme bnguntdo truz tengok hp...ada mcg dari some 1....truz tanye...science dpt bpe???hahahaaa,,,,punya lh berdebar jantung nie...dh lh ary nie am result PMR....huhuhuuu...btw...saya dapat 2a 3b 3c jeeeeee....bnyak yg mcg..dapat bpe???...tp saya malaz nk eply..huhuhuu(soli erkk!!)

dh ambik exam....tim plak ajak g pasar.....aquinas pn ada ikut gax...kmi owg g maen pes....hahahaaa....saya kalah kn aquinas 2-1...saya pakai barca..dia pakai pasukan fav die...china....hahahahaaa...tyme kat parkson gax saya jumpa kawan se''futsal'' saya...minic n acis......ajk plak men futsal..huhuuu...kanowit vs sibu....ala2 pertandingan gitu....hahahahaaa

nie,,tyme pling bez.....nk blik td kn...saya ngan kengkawan..mok blik lh tek....nk pkai bas kul 6...kena tinggal plak...sial lh..hahhaha..naik van...pnya lh sial pnya owg mabuk tuu...dh lh bnyak...bkan nye sombong..tp mereka tuu...adooo...mlaz mok ckap...hahahaaa..pling bez...sorang mak cik nie...kencing dalam van....dh lh buka seluar die...adooo...hahahaa...saya ngan tim angkat lh kki...punya lh tinggi kmi orang pnya kki...hahahaha

tp..ari nie jga...kenneth tkar status...''single to ''in relationship''...huhuhuu..sayang ngan die...i love myy lalink..hahahhaa....k lh...sampai nie je hari nie k...



>>i love capital ''?'' hahahahaa<<<

No comments:

Post a Comment